.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران و تاکید بر زندگی در روستا
استاندار مازندران از افزايش ‪ ۱/۲‬درصدي جمعيت استان خبر داد و گفت: بايد پايداري زندگي را در روستاها بالا ببريم تاديگر شاهد مهاجرت بي‌رويه و تراكم جمعيت در شهرها ...
استاندار مازندران و تاکید بر زندگی در روستا

استاندار مازندران از افزايش ‪ ۱/۲‬درصدي جمعيت استان خبر داد و گفت: بايد پايداري زندگي را در روستاها بالا ببريم تاديگر شاهد مهاجرت بي‌رويه و تراكم جمعيت در شهرها نباشيم.

"ابوطالب شفقت" كه روز يكشنبه در جلسه شوراي سالمندان مازندران در ساري سخن مي‌گفت: افزود: بر اساس آمار، شش درصد جمعيت روستايي شهرستان سوادكوه به قائمشهر مهاجرت كرده‌اند.

بر اساس سرشماري امسال ، ‪ ۴۷‬درصد جمعيت مازندران در روستاها و ‪ ۵۵‬درصد در شهرها زندگي مي‌كنند.

در ادامه اين جلسه ، اسماعيل محمدزاده مدير كل بهزيستي مازندران خاطر نشان كرد: براي سالم پير شدن بايد از ابتداي زندگي برنامه ريزي كرد.

وي افزود: افزون بر هفت درصد جمعيت كشور را سالمندان تشكيل مي‌دهند كه تا سال ‪ ۱۴۰۰‬هجري شمسي به ‪ ۱۰‬درصد افزايش مي‌يابد.

وي درباره وضعيت سالمندان مازندران گفت: ‪ ۲۵۵‬مرد و يك هزارو پنج زن سالمند استان تحت پوشش بهزيستي هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 اسفند 1385
این جوری که جاده روستای بهمنان در سوادکوه زیراب 7سال که هنوز اسفالت نشده

جاده ای که 5کیلومتر می باشد و تا کنون 3 کیلومتر اسفالت شده
نا شناس 13 اسفند 1385
در برنامه شب جمعه اتاق فکر شبکه مازندران ( طبرستان ) که با حضور چند تن از مسئولین فرهنگی استان حضور داشته اند و در خصوص توسعه فرهنگی استان بحث و تبادل نظر می شد ، رئیس یکی از دانشگاههای مرکز مازندران با اشاره به پخش گزارش مردمی از این شبکه در ایام الله دهه فجر به نقل از شهروندی گفت: "اگر کشور ما مورد حمله آمریکا قرار گیرد من کراواتم را در می آورم وبجای آن چفیه به گردن می اندازم و به جنگ امریکا میروم.
لازم به ذکر است مقایسه چفیه با کراوات قیاسی مع الفارغ است ضمن اینکه کروات نماد تمدن غرب میباشد ولی چفیه دارای مظهر و نماد ایثار و ارزش در کشور ما میباشد.
نا شناس 13 اسفند 1385
وقتی کراوات تبدیل به چفیه میشود
نا شناس 15 اسفند 1385
جناب آقای شفقت استاندار محترم مازندران با سلام ما اهالی روستای بهمنان در سوادکوه زیراب از شما خواهش میکنیم از جاده این روستا حتی برای تفریح هم شده دیدن فرما ئید وببینید که چطور بعضی از کار فرماها و افراد سودجو بیت المال را حیف و میل می کنند با تشکر
نا شناس 20 اسفند 1385
جناب آقای استاندار با کدام امکانات می توان در روستا زندگی کرد.روستای بهمنان که نزدیکترین روستا به شهر زیراب میباشد از کمترین امکانات هم بی بهره است. جاده که ذکرش آمده است. سه کیلومتری روستا زباله دان شهر زیراب شده است.دورتا دور روستا توسط جنگلداری در حال محصور شدن است.کوچه های روستا خاکی است.از تصاویر تلویزیونی بی بهره است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.